Ramon Pellicer (1960)

Ramon PellicerRamon Pellicer

Ramon Pellicer (Barcelona, 4 de novembre de 1960) va ser alumne de l’Escola Pia de Sant Antoni ;va decidir estudiar la carrera de periodisme. Avui és un reconegut periodista català que ha treballat tant en ràdio com en televisió, i que també ha exercit de professor a la Universitat Autònoma de Barcelona.

La seva carrera ha estat fonamentalment vinculada al món de la televisió. Present a la pantalla de TV3, des de 1988. El setembre de 1993 fa el salt a Televisió Espanyola per fer-se càrrec de la presentació, edició i co-direcció del Telediario, al costat d’Elena Sánchez, assumint dos anys més tard la direcció de l’informatiu tot sol.

A partir de setembre de 1996, després del nomenament d’Ernesto Sáenz de Buruaga com a director d’informatius de TVE, és rellevat en les seves funcions al capdavant de Telenotícies.

El 1998 torna a TV3 per presentar l’espai “Domini públic”, al que seguiria el magazine informatiu “Entre línies”, que va conduir entre 1998 i 2007. En aquesta mateixa cadena ha presentat l’espai “Tr3s D” i des de març de 2007 fins el gener del 2014 és presentador i editor del Telenotícies vespre, l’informatiu més vist a Catalunya. El seu lloc al TN vespre l’ocupa en Toni Cruanyes.

Des de 2000 també va col•laborar en la cadena de ràdio RAC1. El 2004 va presentar la “Marató de TV3”.

També és el fundador de la productora audiovisual Sticakí, S.L. que produeix continguts televisius i radiofònics com el programa de reportatges Entre línies, al qual sempre ha estat vinculat, com a director , presentador i productor executiu.