Joaquim Cuixart Valero (1962)

Foto Ferran Cuixart

Va néixer a Barcelona i va ser alumne de l’Escola Pia de Sant Antoni . Va cursar la carrera de Ciències de la informació i ben aviat va iniciar-se en la seva tasca com a periodista ; els primers anys a Ràdio Cadena 13 en la secció d’informatius. El 1991 entra a formar part de la plantilla de Televisió Espanyola ocupant diversos càrrecs , editor i cap d’informatius, adjunt a direcció de Sant Cugat , director de producció i també conduint la informació en moments tan importants com els Jocs Olímpics de Barcelona l’any 1992.
Des del 2010 dirigeix i produeix un magazín social en directe  “Para todos la 2″, que s’emet diariament. A partir d’aquest programa i les seves experiències s’ha escrit el llibre “Los mejores debates de Para todos la 2”. Gràcies a la seva bona feina ha recollit diversos premis, entre ells ,el premi SIGRE “Por la salud de la naturaleza”, el premi de “Periodismo a la major labor de divulgación, i el premi de la 3a. Edició del concurs periodístic d’ Oficemen.
Des de l’any 1997 compagina també tota aquesta activitat amb la docència com a professor de Periodisme a la Facultat Ramon Llull de la Universitat Blanquerna.