Francesc Subirada

Francesc_Subirada_BSC[1] Francesc Subirada

Francesc Subirada va començar a estudiar a l’Escola Pia Sant Antoni. Des del 1986 fins al 1989 va ser membre de la facultat a l’Escola Superior d’IQS a Barcelona i membre del personal del centre de recerca de l’IQS. Actualment és Director Associat del Barcelona Supercomputing Center – Centro Nacional de Supercomputación des de la seva creació el 2005. Del 2000 al 2004 va ser director associat de l’Institut de Recerca Conjunt IBM-UPC en aquesta universitat. També va ser director del centre IBM d’estudis avançats (CAS) a Barcelona. Del 1989 al 1999 va treballar a IBM, on va ser responsable de diverses posicions de negocis tècniques i estratègiques. És enginyer químic per l’Institut Químic de Sarrià (IQS), on també ha desenvolupat tasques de recerca del 1986 al 1989, i té un Master in Business Administration (MBA) de l’Open University Business School (Regne Unit).