Conferència La revolta de la Setmana Tràgica i la ciutat de Barcelona

logo200anysEl proper 16 de setembre, a les 19 hores i a l’Institut d’Estudis Catalans, Maria Gemma Rubí, doctora en Història, impartirà la conferència La revolta de la Setmana Tràgica i la ciutat de BarcelonaLa periodista Lorena Vàzquez, antiga alumna de l’Escola Pia Sant Antoni, conduirà l’acte, en què també participarà un altre antic alumne, qui explicarà els seus records.

Aquesta xerrada és la tercera del cicle Dos-cents anys fent ciutat i país. Escola Pia Sant Antoni, que va començar el passat mes de maig per commemorar la presència dels escolapis a Barcelona.

Aquest cicle vol donar a conèixer les relacions culturals, socials, polítiques i pedagògiques entre la ciutat i la institució educativa durant aquests dos segles. S’acompanyarà de la publicació d’un llibre commemoratiu que recollirà les aportacions dels diversos experts participants.
Documents adjunts: