Celebració del dia de la pau en el marc de la setmana cultural

logo denip colomBenvolgudes famílies, ahir va tenir lloc la celebració del dia de la pau en el marc de la setmana cultural.
Aquesta celebració anomenada DENIP (dia escolar de la No- violència i la pau) se celebra cada any el 30 de gener. Per raons meteorològiques no es va fer el dia 30 i va ser ajornada fins ahir.
La celebració va ser un èxit, més de 1500 persones ens varem solidaritzar amb les víctimes del vaixell enfonsat al Mediterrani i amb les víctimes de l’agressió viscuda a l’Institut Joan Fuster de Barcelona.

A continuació es va presentar el nou grup de Batucada Tamtamtoni de l’Escola Pia Sant Antoni, format per personal del centre.

Es van llegir una selecció d’anècdotes, vivències i sentiments viscuts per el nostre alumnat i personal a l’escola (podeu veure el vídeo adjunt).

Alumnes de batxillerat van interpretar i cantar l’himne dels 200 anys.

En senyal de pau varem deixar anar 50 globus blancs, per tal d’escampar la pau al món.
Per acabar el grup Tamtamtoni va ser l’encarregat de fer la cloenda de l’acte.

Avui en motiu del succés de l’IES Joan Fuster tot l’alumnat i personal a les 11h del matí hem fet un minut de silenci.

EQUIP DE PASTORAL-UNESCO