Pregó de la Festa Major de Sant Antoni

PREGO FM SANT ANTONI 17-1-15 (166) (Large)Aquest 17 de gener, diada de Sant Antoni, l’Escola va ser la pregonera de la Festa Major, paper concedit per la Comissió de Festes en motiu dels nostres 200 anys.
De bon matí vam començar els preparatius a l’escola i, després d’un esmorzar de germanor de tots els participants, vam fer el darrer assaig.

En acabat ens vam dirigir plegats fins els Jardinets de l’Alguer on, després dels balls de les colles participants i els parlaments dels representants del Districte, vam procedir a la lectura del pregó.
En boca d’en Ferran, exalumne popular al barri pel seu negoci de restauració, representant del passat, la Dolors, mare d’un alumne de Batxillerat, representant el present, en Joan, la Maria i l’Oriol, alumnes de Primària, representant el futur, la Laura, professora de Secundària, representant el fil conductor de la història de l’escola i en Ramon, director del centre, en boca de tots ells i elles, l'”Escola” ens va explicar el naixement i l’evolució del barri des dels seus ulls, al temps que per unes pantalles es projectaven imatges relacionades.
Alumnes de Batxillerat van posar-hi la música amb teclats, violins i guitarres, alumnes d’ESO els efectes especials (llançament de globus, confeti, una traca, sons de campanes, control de la projecció, pancartes) i alumnes de Primària i Batxillerat van cloure el pregó amb el Cant dels 200anys.
També ens van acompanyar en Tonet, la Rita i els gegantons del Mercat.
Va ser un pregó emotiu i reixit.

Us adjuntem el pregó en format pdf: Pregó Festa Major Sant Antoni 17-1-2015.pdf