Xavier Ruano (1957)

Xavier Ruano

Xavier Ruano va néixer l’any 1957 a Barcelona, Catalunya. Va estudiar a l’Escola Pia Sant Antoni i després va començar els seus estudis teatrals a l’Institut del teatre de la nostra ciutat que també va compaginar amb classes de directors i professors estrangers. Va debutar l’any 1982 i des de llavors ha participat en més de 40 espectacles amb directors com Mario Gas, Oriol Broggi, Alex Rigola, Joan Ollé, Manuel Dueso, Carlota Subiròs, Paco Mir, Hernan Bonnin, etc…A televisió ha participat en sèries com: Mar de fons, Àngels i Sants, El Grand Nord, Hospital Central , El Comisario…En varies telemovies com, Només per tu (Jordi Cadena), Germanes (Carol Lòpez), Mar de fons… També en el cinema amb pel•licules com REC3: Gènesis (2012), Los Mares del sur, Monturiol, Lisístrata, Coronel Macià.