Pol Rodríguez Ferrer (1978)

Pol Rodriguez Ferrer

Va néixer a Barcelona i va estudiar la secundària i el batxillerat a l’Escola Pia de Sant Antoni . S’ha dedicat professionalment al cinema , professió en la que va debutar ben aviat com a segon ajudant de direcció cinematográfica per televisió a “El zoo d’en Pitus “ l’any 2000 .i l’any 2003 a la pel·lícula “Les mans buides” i en el documental “De nens”. A partir d’aquest moment es van succeïnt diferents produccions tan per televisió com per al cinema , com a assistent de dirección Alguns dels títols són : L’ombre d’un crime, Los nombres de Alicia, Dies d’agost, Yo, En la ciudad de Sílvia i l’any 2009 amb “ La teta asustada” que guanyarà l’Os d’or en el festival de Berlín. Continua enlleçant pel·lícules : Petit indi, Suspicius Minds, La Mosquitera, fins arribar a una de les pel.lícules amb més reconeixement de crítica i de públic l’any 2010 “Pa negre”. També en aquest any roda el documental “ Barcelona, abans que el temps ho esborri”.
El seu bon ofici continua amb films com “los Pelayos” i la mini-sèrie per televisió “Carta a Eva” , ambdues l’any 2012.
I l’any següent amb “Descalç sobre la terra vermella “, una mini-sèrie sobre la vida de Pere Casaldàliga . Els seus darrers treballs en la direcció han estat “Stella Cadente” , estrenada l’any 2014 i dues pel·lícules més que están en procés de producció: “Oliver’s Deal” i “Don’t Grow up.