Eric Navarro Serna (1988)

eric navarro foto

Eric Navarro va néixer a Barcelona l’11 de març de l’any 1988. Va estudiar el batxillerat a l’Escola Pia Sant Antoni . Després va cursar la carrera de guió a l’Escac (Escola Superior de Cinema i Audiovisuals de Catalunya) on després hi ha treballat com a professor. Ha participat com a guionista a les pel·lícules “Barcelona, nit d’estiu” (2013) nominada a tres premis Gaudí, la seva segona part “Barcelona, nit d’hivern” (2015), “Tú y yo” (2014) dirigida pel guanyador d’un Goya  Kike Maillo, i “El camí més llarg per tornar a casa” (2014) seleccionada al Festival de Cinema Europeu de Sevilla. Actualment està escrivint una sèrie per Tv3 que s’estrenarà a l’abril de 2015 anomenada “CITES”, una sèrie de Pau Freixas, creador de Polseres Vermelles.